Teisipäev, juuni 26, 2018
 

Saarele jäädi pikemaks kui jaaniajaks

TS Laevad alused tõid reedel, 22. juunil Hiiumaale 3464 reisijat ja 1230 sõidukit, võrreldes tavapärase reedega kasvas sõidukite arv 42 protsenti. Pühapäeval, 26. juunil viidi mandrile tagasi 3735 reisijat ja 1127 sõidukit, mis on vaid 3 protsenti suurem sõidukite arv võrreldes tavapärase pühapäevaga. “Need numbrid näitavad seda, et kes Hiiumaale on läinud, see soovib seal ka pikemalt peatuda,” ütles TS Laevad teenindus- ja müügivald­konna juht Pille Kauber.
Neljapäevast pühapäevani veeti Rohuküla-Heltermaa liinil 13 421 reisijat ja 4562 sõidukit, töisemad päevad olid reede ja pühapäev.
Kauber ütles, et sel aastal said kõik jaanilised probleemideta suursaartele ja tagasi: “Mõõdukas järjekord tekkis reede pealelõunal Virtsus, mis klaarus juba kella kaheksaks õhtul. Kokku­võtteks võib öelda, et kõik sujus suurepäraselt – reisijad said pikemalt ootamata laevale, vahejuhtumeid ei olnud, kiluvõileibu ja hot doge jätkus kõigile soovijatele. Sadamates visati muuhulgas nalja, et ega sellel aastal jaanikule sadamast kaaslast ei leia, nii kiiresti pannakse laevale, et sadamas tutvumiseks aega ei jää.”
Pille Kauber lisas, et kui tahaks, siis ainuke, mille üle kurta võiks, oli ilm.

 

Sildid: , ,

Kommentaarid: 1

(kommenteerimine on suletud)

 
  • elektritsaabtasuta

    Loomulikult eestlased soovivad elada saartel ja sellele aitab kaasa auto paaki vee valamine :
    Auto on water
    AUTO ON WATER
    Hydrogen on the ICE is one of the most exciting topics of vehicle owners and not only. Our company has developed electrolyzers capable of replacing the main fuel (gasoline, diesel) by 70-90%. In some cases, it is 100%. Working samples were successfully tested for 2 years.
    The results of the engine, units of the units, were in excellent condition, without damage.
    Increase of the motor resource of ICE by 2 times, Increase of the engine power up to 35%, Absence of deposit on the piston system.
    Machines on which tests were carried out
    VAZ 2101
    VAZ 2101
    VAZ 2108
    VAZ 2108
    VAZ 2109
    VAZ 2109
    BMW e39
    BMW e39
    Volga GAZ-24
    Volga GAZ-24
    Gazelle
    Gazelle
    HUMMER H2
    HUMMER H2
    KamAz
    KamAz
    Skoda Octavia
    Skoda Octavia
    Tavria
    Tavria
    Security
    SECURITY Our company has focused on the required capacity per second of a sufficient amount of gas from the water for the operation of ICE. The explosive gas does not accumulate and is not stored in cylinders. There are no volumes of gas accumulation. In the event of an accident or other damage and ignition, the explosion is excluded, since the system is filled with water and the exhausted gas immediately consumes the internal combustion engine of the car. Nothing to explode.
    Installation additional. generators
    ADDITIONAL. GENERATOR
    ADDITIONAL. GENERATOR
    ADDITIONAL. GENERATOR
    Propane-methane with hydrogen
    Excellent proven system of afterburning methane and propane. The propane savings range from 40 to 70%.
    In DVS, propane or methane is burned by only 63-64%, the remaining 33-34% is emitted into the exhaust manifold.
    Hydrogen is mixed with propane-methane during combustion causing propane to burn to 90-99%
    thereby increasing power and saving gas by at least 30-35%.
    Good Started on the mixture in -25 -27. Smooth work.
    Reduces the temperature of hydrogen burning.
    Propane-methane slows the ignition of hydrogen and oxygen.
    Hydrogen raises the octane number and raises the caloric content of propane or methane by 20-40%, depending on the amount of hydrogen.

    CO2
    The ecological exhaust also increases. CO2 emissions are reduced to a minimum, The smell of exhaust fumes. Our performance at the gas saving stand (PROPAN) and the reduction of CO2 emissions to 7-11%.
    INDICES AT THE BOOTH
    Propane is marked by Red.
    CO2 is marked with white
    CO marked in yellow.

    OPTION 1. Savings of 50-70%.
    OPTION 2. Savings of 70-90%.
    OPTION 3. Savings of 90-100%.

     
     
     
 
Hiiu Lehest

Hiiu maakonna sõltumatu maakonnaleht aastast 1997

Miks sündis Hiiu Leht »
Kontakt

Telefon: +372 463 2199
Email: hiiuleht@hiiuleht.ee

Vabrikuväljak 1, Kärdla, 92411