Reede, mai 26, 2017
 

Püsibronni asemel seeriapiletid

Eelmisel nädalal oli Hiiu maavalitsuses parvlaevaliikluse teemaline kokkusaamine, kuhu olid kutsutud ettevõtjate liidu ja turismiliidu liikmed.
Põhitähelepanu oli sellel, mis piletimüügisüsteemis muutub, mis jääb samaks. Sellest, mida on uut, rääkis Hiiu Lehele ettevõtte teenindus- ja müügivaldkonna juht Pille Kauber.
Miks lõpetate 18. juunist püsibroneeringud? Kuidas meie ettevõtjad selle muudatusega leppisid?
Pille Kauber: Püsibroneeringute valguses on pigem korrektne lähenemine see, et iga ettevõtja võtab vastutuse ja broneerib laeval kohad täpselt selleks ajaks, kui soovib vedu teha. Kõikidele lepingulistele klientidele on loodud e-keskkonnas võimalus seeria­pileteid ette broneerida.
TS Laevad tagab kindlad kohad liinibussidele, postiautole ja operatiivsõidukitele. Üleminekuperioodiks on teatud reisidel veel TS Laevade poolt peale pandud broneeringud ettevõtetele, mis teevad toiduvedusid. Ettevõtjad on arukad ja taibukad nagu alati ehk siis muudatus võeti vastu ilma emotsioonideta.
Pileteid saab osta juba augusti lõpuni, kui suur osa piletitest nii vara välja müüakse?
PK: Heltermaa poolt müüakse välja 60 protsenti ja Rohuküla poolt 70 protsenti. Liigume selle poole, et suurendada ettemüüki 80 protsendini. Ettemüügi suurus oleneb sellest, et kui palju mahutavad sadamaalad.
Millised muudatused viisite sisse piletimüügi­süsteemi? Milliseid ettepanekuid ei õnnestunud kasutusele võtta?
PK: Iseteeninduses on näha suurte sõidukite vabad kohad ja võimalus on broneerida seeria­pileteid pikaks perioodiks.
Kas mootorratturid saavad eraldi rea?
PK: Sadamaala on piiratud ning vabu radu kui selliseid sadamates ei ole.
Kas pileti vahetamise/aja muutmise n-ö karistus­tasu jääb samaks?
PK: Jah, otsustasime pileti tagastamistasu mitte tõsta ehk siis tagastustasu 3.20 jääb kehtima. Tegemist ei ole kindlasti karistustasuga. Iga pilet, mis on kellegi poolt e-kesk­konnast ostetud, tähendab seda, et keegi teine ei ole saanud piletit osta ja peab oma reisiplaane muutma. Siinkohal peab kindlasti mainima, et ostetud pilet hakkab kehtima ostuhetkest, piletit saab muuta veel 15 minutit enne reisi ja see kehtib veel 48 tundi peale reisi. Oluline on seejuures teada, et eelisjärjekorras kehtib pilet reisile, mis on piletil märgitud. Muul juhul kehtib pilet üldises järje­korras.
Kuidas saite Roheliste rattaretke nädalavahetusel hakkama jalgratturite üleveoga? Mitu erireisi tegite saarele ja mitu tagasi? Kas tekkisid ka ooteajad ja oli mahajäämisi?
PK: Nädalavahetus möödus suurepäraselt. Kõik ratturid ja teised reisijad jõudsid kenasti saarele ja tagasi. Graafikusse planeerisime juba varakult kuus reisi lisaks. Selle nädalavahetusega püstitati ka reisijate arvu rekord. Nimelt oli parvlaev Tiiu pardal pühapäeval kella 17.30 reisil Helter­maalt kokku 676 reisijat. Märkimisväärseid mahajäämisi ei olnud ning ooteajad olid tavapärased. Juhime reisijate tähelepanu, et sujuvaks ja muretuks ülesõiduks on alati mõistlik e-keskkonnast pilet osta.
Kas hiidlaste-saarlaste ettepanekud parvlaevaliikluse kohta on sarnased või erinevad?
PK: Nii saarlaste kui hiidlaste ettepanekud on maised ning põhjendatud.
Kas on nii, et hiidlastel on rohkem soove kui saarlastel?
PK: Ei ole üle lugenud. Meil on hea meel iga konstruktiivse ettepaneku üle, tulgu need kas saarlastelt, hiidlastelt või tartlastelt. Täname kõiki ettevõtjaid ja teisi, kes meie tegemistele kaasa elavad. Soovime kõigile hiidlastele värvikat suve!

 

Sildid: , ,

Comments

Pole ühtegi kommentaari.
 
Hiiu Lehest

Hiiu maakonna sõltumatu maakonnaleht aastast 1997

Miks sündis Hiiu Leht »
Kontakt

Telefon: +372 463 2199
Email: hiiuleht@hiiuleht.ee

Vabrikuväljak 1, Kärdla, 92411