Teisipäev, jaanuar 27, 2015
 

Nööbist kinni

FB kubiseb väidetest, et Kärdla–Käina uuel teelõigul, samuti Kõpu–Märjakaasiku ja veel mõnes kohas on teel lahtisi kive, mis mööduvalt autolt klaasi lendavad. Kuidas lahtised kivid uuele teele said või jäid?
Vastab OÜ Hiiu Teed juhatuse liige Raigo Sahtel: “Remonditud Kärdla–Käina maanteel ja Märjakaasiku–Kiduspe–Kõpu teel kasutati teekatendi ehitamisel ka 2,0-  ja 2,5kordset pindamise tehnoloogiat. Antud teedel tehti pindamistööd 2014. aasta hilissuvel. Tulenevalt suvelõpu vihmastest ja niisketest ilmadest, kasutati selle perioodi kohta vajalikke/sobilikke, ehk suuremaid mineraalmaterjalide kulunorme pinnaühikule. Sellisel ajal tehtud pindamine kujuneb teeks tavapärasest aeglasemalt ja selle käigus võib ka liigne mineraalmaterjal ehk killustik eemalduda rajatud katte pinnalt pikema perioodi jooksul. Kirjeldatud protsessi võimendavad veel talvine temperatuuride – pluss ja miinuskraadide – vaheldumine, autod, mis kasutavad naastrehve, kloriidi kasutamine libedustõrjel  ja autosahkadega lumetõrje. Selline protsess on iseloomulik esimesel talvel, pärast katte valmimist. Mineraalmaterjal on peeneteraline, 4–8 mm tardkivikillustik. Liiklejatele ebamugavuste vältimiseks oleme sunnitud kasutama teatud teelõikudel periooditi kiirust piiravaid liiklusmärke koos killustikkatte järelharjamisega. Samas vajame selleks tööks ka sobilikke ilmastikuolusid. Nimetatud lõike hoiame eraldi vaatluse all, et vajadusel kiiresti ja õigeaegselt tegutseda. Vabandame tekkinud ebameeldivuste pärast.”

 

Sildid:

Comments

Pole ühtegi kommentaari.
 
Hiiu Lehest

Hiiu maakonna sõltumatu maakonnaleht aastast 1997

Miks sündis Hiiu Leht »
Kontakt

Telefon: +372 463 2199
Email: hiiuleht@hiiuleht.ee

Vabrikuväljak 1, Kärdla, 92411