Reede, märts 16, 2012
 

Sellest, kuidas teha sularaha sissemakseid

Püsikliendi kontole saab sissemakseid teha ainult pangaülekandega. Kliendikontole sissemakset tehes tuleb aga olla tähelepanelik ja kasutada kindlasti viitenumbrit. Vastasel korral võtab raha kontole laekumine aega, sest siis on vaja töötaja sekkumist. Nädalavahetustel viitenumbrita maksed kohale ei jõua. Selline kord kehtib juba üle aasta.
Põhjus on väga lihtne, parvlaevaliiklus on avalik teenus ning nii saavad ka kliendid ise palju ära teha sujuvama ja kiirema teenuse jaoks sadamas piletimüügil enne laeva väljumist. See ongi see pisku, mida iga üksikisik saab teha laevaliikluse paremaks muutmisel.
Möödunud aasta algul tuli kaks uuendust, mis kahjuks aeglustavad kassatööd: sentidega hinnad ja ID kaardi kontroll.
Laevaliikluses on aga üks eripära võrreldes teiste teenuste eest tasumisega. Laev peab kindlal kellaajal väljuma, poes makstes pole sellist muret. Põhiline mass kliente saabub sadamasse 5–20 minutit enne reisi väljumist. Kõik soovivad jõuda kindlasti ka laevale, seega peab kassas tehing toimuma kiiresti. Niipea kui võimaldame ka kassas sularaha kliendikontole sisse maksta, muutub see taas massiliseks ja kannatab teenuse kvaliteet. Võimalik on, et kõik soovijad ei jõuagi laevale.
Kahjuks just Hiiumaa liinil oli väga palju sularaha sissemaksjaid, kes kunagi ei kasutanudki panga kaudu maksmist. Alates detsembrikuust oleme teinud mööndusi ja võtnud kassas taas vajadusel sularaha kliendikontole, kuid see on olnud seotud uuele müügisüsteemile üleminekuga.
Süsteemi juurutamisel ja häälestamisel oli võimalik, et vedaja süül ei olnud alati sissemaksed õigeaegselt kontodel. Selleks, et uuendused sujuksid, püüdsime olla võimalikult paindlikud, et kliendid meie uuenduste pärast ei kannataks. Täname kohalikke elanikke, oma häid partnereid, kellega koostöös saame laevaliiklust paremini korraldada.
Vedaja on toonud uued suured ja mahukad laevad, ehitanud uued süsteemid. Klientidelt ootame ainult sõbralikku koostööd ja mõistmist, et me ajame ühist asja ja see nõuab teatud reeglitest kinnipidamist mõlemalt poolt.
ANU HIIUVÄIN
OÜ Väinamere Liinid teenindusjuht

 

Comments

Pole ühtegi kommentaari.
 
Hiiu Lehest

Hiiu maakonna sõltumatu maakonnaleht aastast 1997

Miks sündis Hiiu Leht »
Kontakt

Telefon: +372 463 2199
Email: hiiuleht@hiiuleht.ee

Vabrikuväljak 1, Kärdla, 92411